

SylveLine
Song og musikk for avspenning og stressreduksjon i samarbeid med Offtune.
So og ro, tipp på tå
Velkommen til ein 1- eller 2-dagars workshop der du får lære deg voggeviser frå ulike delar av verda. Rytme og tonar får oss til å senke skuldrene og puste rolegare. Vi inviterer inn til ei stund fylt med musikalsk fordjuping og ro. Musikk og kultur formår å gje trøyst og skape meining i tunge tider. Vi let oss inspirere av voggeviser frå andre kulturar som har vorte lært frå munn til øyre gjennom generasjonar, og som gjev trøyst og byssar til svevn uansett plass på jorda. Eksempelsong: Arroro. Biletet er brukt med løyve av Elsa Beskows etterkommarar.
Kople av - kople på
Vi arbeider med songøvingar, hjernetrening og kreativitet.
Fyrste del handlar om å avkopling og avspenning, å roe ned og finne tak i eiga røyst.
Andre del handlar om å kople på att med morosame øvingar for kropp og hovud. Og songen skal med!
Innhald og form tilpassar vi ut frå målgruppa, mellom anna kan vi variere kor lenge vi skal halde på, kor mykje teori vi skal inkludere, og nivået på songar og øvingar.
Song og natur
Som stressforebygging tilbyr vi ei helg fyllt med rogjevande song, musikk og naturvandringar. Du treng ikkej å ha sunge eller spelt musikk tidigare, og du treng heller ikkje vera i veldig god fysisk form. Vi tilpassar oss til deltakarane.
Foto: Kirsti Holmquist Arntzen
Forteljarkonsertar
Ofte samarbeider eg med andre, til dømes Karolina Westling og Kirsti Holmquist Arntzen. Eit lite utval:
Lyden av seterliv - om bruk av stemme og instrument på setrene, om hulder og anna som høyrer seterlivet til. Med stemme, fele, lur, bukkehorn og fløyter.
Ord og tonar frå eldre tider - historier og spel på gamle instrument som bukkehorn, lur og ulike fløyter.
Tiljetonetur - vandring med forteljing om ulike tema og musikalske innslag.
Lyd og musikk - gjerne kombinert med instrumentverkstad eller eit escapespel om lyd og musikk for heile familien.
Askeskogen Urteri
Urter har til alle tider spelt ei stor rolle for helse og velvære, og det er mykje kulturhistorie knytta til urter.
Askeskogen urteri er eit lite urteri, men med særs smakfulle produkt, mellom anna tørka salvie, timian, løpstikke, bergmynte, isop og smakfulle tear.
Foto: Anders Hagberg
Escapespel
Spel som læringsform har mange moglegheiter og er engasjerande. Med pedagogiske escapespel utviklar spelarane ferdigheiter i samarbeid, kommunikasjon, kreativitet, kritisk tenking og problemløysing. Vi tilbyr escapespel og spelproduksjonskurs frå Camelot Escape Room AS for bedriftar, organisasjonar og skular. Vi har òg inspirerande verktøy og opplegg for idémyldring og problemløysing, anten du treng du inspirasjon og idéar, eller vil ha ein god prosess i utviklingsarbeidet.
Tiljetoneturar til Hallesetra og Gopledal
Tiljetonetur med smak av Skottland
Kvifor spel og spelifisering?
Stefania Citraro (biletet over) er forretnings-utviklar hos det svenske firmaet DI-MH, Digital Innovation with Mind and Heart. Her er nokre ord frå Stefania Citraro om kvifor spelifisering (eller gamification på engelsk) kan vera eit godt verkemiddel:«Gamification är användandet av spelelement ochspelmekanismer för att göra ett icke-spelrelaterad sammanhang mer engagerande och underhållande och för att få människor att utföra en viss uppgift eller delta i en viss aktivitet.
Vi vet att det finns fler positiva effekter ochstudier som visar på att gamificicaton inom flera områden och sammanhang, kan öka motivationen och prestationen hos människor vilket kan leda till bättre resultat på ex arbetsplatser men också högre betyg i skolan.
Gamification kan också främjatill aktivitet, rörelse och engagemang som i sin tu kan förbättra både den fysiska och psykiska hälsan. Och varför inte göra ett kunskapslärande, enutbildning eller en aktivitet roligare, mer lustfyllt och underhållande och samtidigt tillgodose fler personers behov i ett digitalt format som målgruppen själva valt, när vi faktiskt har den möjligheten.
Genom gamification kan vi Dimhskapa digitala verktyg så som vi exempelvis gjort tillsammans med tre ska bli noll. Där vi kan lära barn om samtycke, integritet och sexualitet på ett sätt som barnen själva förstår i ett digitalt format som de själva valt och på så vis har vi också möjlighet att förebygga sexuella övergrepp.
Är detta inte ett tillräcklig varför för att använda Gamification?»
Alltid ope